<

Záruční podmínky


1. Na veškeré zboží je poskytována záruka 24 měsíců, na produkty materiálové povahy systému Twinson O-Terrace je poskytována záruka 25 let. Dokladem pro uplatnění záruky je vždy doklad o koupi (faktura); v případě, že je dodavatelem k výrobku přikládán, také záruční list. Ten je v zásilce přiložen nevyplněný - v případě, že bude potřebné uplatnit záruku, je možné zaslat ho společně s kopií faktury k potvrzení na adresu Brastav s.r.o., Nová Ves 15, 691 23  Pohořelice


2.  Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním ani na úbytek spotřebního materiálu odpovídající běžnému používání. Uznat nelze ani závadu, která vznikla mechanickým poškozením (zejména pádem nebo nešetrnou manipulací), zacházením s výrobkem v rozporu s manuálem nebo použitím výrobcem nechválených komponent, příslušenství či spotřebního materiálu. K překážkám pro uplatnění záruky se dále řadí neodborné uvedení do provozu, poškození způsobené přepětím v elektrické síti nebo připojením k elektrickým rozvodům neodpovídajícím české technické normě. Záruka se rovněž nevztahuje na zboží, u něhož došlo k porušení pečetí svědčícím o neoprávněném přístupu k těm částem zařízení, s nimiž je oprávněn manipulovat pouze autorizovaný servis. Vyloučeny z uplatnění záruky jsou dále škody způsobené živelnou pohromou nebo průnikem kapaliny do přístroje. Záruku rovněž není možno uznat, jestliže se neshodují výrobní čísla uvedená na záručním listu a na štítku přístroje. 

3.  Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého věc byla koupena. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy. Podnikatel určený k opravě je povinen opravu provést ve lhůtě dohodnuté při prodeji věci mezi prodávajícím a kupujícím. Záruku v ostatních případech doporučuje prodávající uplatnit u autorizovaného servisu příslušné značky nejblíže k bydlišti kupujícího. Jejich seznam lze najít v návodu k použití, respektive na webových stránkách příslušné značky. Zákazník bere na vědomí, že servis bude požadovat předložení dokumentů potvrzujících oprávněnost záruky (zejména dokladu o koupi (faktury) a je-li to možné, i potvrzeného záručního listu, pokud byl k výrobku vydán). V případě problémů je možno obrátit se na prodávajícího. 

4.  V případě předání zařízení k opravě prodávající neručí kupujícímu za případnou ztrátu dat. Jejich zálohování je v každém případě věcí zákazníka.

o materialech

reference

otazky a odpovedi

kontakt
         

Brastav s.r.o., Nová Ves 15, 691 23 Pohořelice tel+420 603 420 683 eshop@brastav.cz

terasy Twinson, terasy Twinson plus, terasy Grenadeck, obklady fasád Twinson O´Wall, obklady fasád Murvinyl